ایزو 10002:2004 رضایت مشتری، مدیریت شکایات


نیتی مشتری می تواند به تجارتها صدمه بزند. مدیر باهوش راه هایی برای متفاوت کردن خود از رقبا، تعریف استاندارد خدمات مشتری، و ارائه یک سیستم رسیدگی به شکایات مستمر برای مشتریان خود پیدا خواهد کرد.
مدیریت شکایت چالش بر انگیز است زیرا همیشه یک راه حل ثابت وجود ندارد. موفقیت در این امر به نحوه شناخت شما از شکایت، نوع رسیدگی به آن و میزان رضایت مشتری از راه حل ارائه شده بستگی دارد. این استاندارد به سازمانها در شناسایی، مدیریت و شناخت شکایات مشتری ها کمک می کند.
شکایت یک اظهار نیتی است که بخاطر محصولات سازمان یا خود پروسه رسیدگی به شکایات به وجود آمده، و یک پاسخ یا راه حل بطور مستقیم یا غیر مستقیم از آن سازمان انتظار می رود»
پیدا کردن یک مشتری جدید حداقل چهار برابر نگهداری مشتری فعلی برای یک سازمان هزینه دارد. سازمانهایی که مرتبا مشتری از دست می دهند، در تلاش برای ترمیم اعتبار خدشه دار شده هستند.
در دنیای رقابتی امروز، محصولات و خدمات نوآورانه تعیین کننده سطح قابل قبول عملکرد است. یک سیستم مدیریت شکایات خوب یکی از اامات تعیین کننده در موفقیت تجارت است.
این استاندارد اامات کلیدی برای رسیدگی موفق به شکایات را مشخص می کند و شامل کنترل هایی است که علت نیتی مشتری را مشخص می کند.
این استاندارد مناسب هر سازمانی است که می خواهد فراتر از انتظارات مشتری باشد و این موضوع یکی از اامات اساسی برای هر تجارتی است.

مزایای گواهینامه ایزو 10002:

• حفظ مشتری
با اجرای این سیستم مدیریت، توانایی شرکت در حفظ وفاداری مشتریان افزایش خواهد یافت.
• اعتبار برند
پیاده سازی سیستم به سهامداران نشان می دهد که سازمان نسبت به مراقبت از مشتری و رسیدگی، تحلیل و بررسی شکایات تعهد واقعی دارد.
• کارآیی عملی
کسب گواهینامه، تضمین کننده یک رویکرد با ثبات در رسیدگی به شکایات مشتری است، و شما را قادر می سازد دلایل شکایت را پیدا کرده و از بین ببرید. این کار همچنین عملکرد سازمان را بهبود می بخشد.
• رابطه و ارتباط داخلی توسعه یافته
با یک رویکرد مشتری محور به حل شکایات می پردازید و پرسنل را تشویق به ارتقا مهارتهای خود در کار با مشتری می کنید.
• پیشرفت مستمر
بستری خواهد بود برای بررسی و تحلیل مستمر پروسه رسیدگی به شکایات، و حل آنها.

ISO 31000 (مشاور اخذ ایزو )

ایزو 10004 (سنجش رضایتمندی مشتریان )

سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی

مشتری ,شکایات ,یک ,رسیدگی ,سازمان ,حل ,رسیدگی به ,به شکایات ,این استاندارد ,راه حل ,شکایات مشتری

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تولید کننده ظروف ملامین کسری یزد آموزش تعمیرات موبایل و PLC بلاگ شرکت فولادسل Rapid dl بلاگی برای سن فایل پاسخ فعالیت ها و تمرینات ریاضی هفتم هشتم نهم دهم وکیل و مشاور حقوقی متخصص در دعاوی کیفری جانوران شگفت انگیز تحقیقات بازاریابی یادگیری آسان انجنیری